2 Temmuz 2013 Salı

Tatlı Bela- Jamie Mcguire

Gönderen camrohan zaman: 07:15


Bir çok okuyucudan aldığım yorumlarla, kitaba başladım. Herkesin tercih ettiği kitapları okuyan biri olmadığımdan, tedirginlikle yaklaşmıştım. Kesinlikle, yanılmışım. Tek kelimeyle mükemmeldi! Öyle ki, bittiğinde 'neden bitti ki şimdi!' bile dedim. Çikolatanın ağızda bıraktığı tadı bıraktığına emin olabilirsiniz.

Bir kaç detay haricinde bu kitap kesinlikle benim için yazılmış! İnişli çıkışlı konusu aralarında ki tatlı atışmalar, kitaba ayrı bir güzellik katıyordu.




Travis -esas erkeğimiz çok çılgın bir aşık. Kitaba bağlayan da aslında Travis'in o çılgın aşık halleri. Her sayfa'yı 'süpersin' diye çevirdim. Kızdığım noktalarda oldu elbette; Travis'in para hırsı... Her ne kadar sinir edici bir nokta olsa da, gerçekliğini de göz önüne alırsak, yazar çok güzel ve ustalıkla işlemiş. 

Yan yanayken hep didişen, ayrı da yapamayan bir çift; Abby ve Travis

Esas can sıkıcı, nokta ise; çeviri...  Öyle çok hata vardı ki, baştan savma bir çeviri gibi geldi. Bazı kelimeler türkçemizde çok sık kullanmadığımız bu yüzden üzerinde düşünülmesi gereken kelimelerdi.


Kitap, fazlasıyla inişli, çıkışlı bir aşkı içeriyor. Travis'e de kızdığım çok nokta olduğu halde, Abby'nin gururu beni sinir etti. 

Severek okuduğum, ilerde canım sıkılsa dönüp tekrar bakacağım bir kitap; Tatlı Bela


Küçük bir not; Kitabın bir de Travis'in ağzından yazılmışı da yakında raflarda olacakmış! 
Bu haber sevindirici, Travis tarafından olaylar nasıl gelişiyor acaba? 




Okuyun derim, pişman olmayacaksınız :)




4 yorum:

yamak dedi ki...

Travis'e acayip kızdığım kısımlar oldu. Hele ki ikizlerle eve gittiği gece yuh dedim. Aynı şekilde Megan'ı eve attığı akşamda...
Ama söylediğin gibi Abby'e de az sinir olmadım değil. Onun kararsızlığı ayrı can sıkıcıydı.

camrohan dedi ki...

Kesinlikle canım,Travis'in bir ara para delisi olması falan. Yine de güzeldi. Önereceğim, bir kitap :) bu arada senin yorumunu görmeden bende aynı bölümüne yorum yazmışım. Kalp kalbe karşıymış

yamak dedi ki...

Hakkaten öyleymiş :) Bu kitabın bir de Travis'in tarafından anlatılanı basılacakmış, duydun mu :)

camrohan dedi ki...

evet canım, yorumum da belirttim Travis'in ağzından da yazılacak diye :) Hele bir basılsın bakalım hemen alacağım :) Seri tam olsun

Yorum Gönder

 

Renkli Kitap Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review