3 Temmuz 2013 Çarşamba

Balayı-Susan Elizabeth Phillips

Gönderen camrohan zaman: 07:16


Alıp almamak konusunda çok kararsız kaldığım bir kitap; Balayı

İyi ki almışım diyorum şimdi, konu bütünlüğü olsun anlatımı olsun tam ağızlara layık bir kitaptı. Yazarın okuduğum ilk kitabı ve kesinlikle pişman değilim. İlk işim diğer kitaplarını da alıp, okumak olacak. Ve sizde okuyun derim pişman olmayacaksınız.

Ve konusuna gelirsek; 1980-83 tarihleri arasında olaylar başlıyor. Kitabı alırken, daha yumuşak hemen karşımıza güçlü bir kadın çıkacak ve onu okuyacağız gibi geliyordu. Ancak, başladıktan sonra karşıma çıkan küçük sevmeye sevilmeye aç kız çocuğu beni etkiledi. Kızımız  aynı zamanda zeki ve hırslı...

Honey Moon, yetim genç kızımız. Küçük yaşta annesini kaybetmiş ardından da Sophie teyzesinin ve ailesinin işlettiği lunaparkta yaşamaya başlıyor. Ve bundan sonra da asıl olaylar döngüsü başlıyor denilebilir. Kuzeni için düşündüğü oyunculuk küçük yaşta ona nasip oluyor.

Kızımız sevilmek için her şeye katlanıyor, Sevdiklerini ise fazlasıyla şımartıyor. Herkesi mutlu etmeye çalıştı bile diyebilirim. Ancak kendisi mutsuz ve sevgiye aç olduğundan bir yerden sonra, o da patladı.

Öyle ki, seven insana hiç koşulsuz giderdi. İki erkek var ki; İkisi de süper diyebilirim. Honey'imiz de ikisini de baya zorladı çokça da sevdi ve sevildi.

Ben okurken kimi zaman duygulandım, kimi zamanda güldüm. Yazarımız derinliği olan satırlar sunmuş bizlere.

Kitabımızın ismiyle konusu arasında yakından uzaktan bir alaka yoktu.

Diyeceğim o ki, eğer duygulanmak eşsiz satırlarla buluşmak istiyorsanız; Muhakkak okuyun derim! Yazarımızla geç tanıştım ama ne demişler geç olsun güç olmasın!

Tavsiyemdir :)





2 yorum:

yamak dedi ki...

Bu kitap benim başucu kitaplarımdan biri... O kadar beğenmiştim ki anlatamam.
Honey hayranlık uyandıracak bir karakterdi, yaşadıkları hiç kolay şeyler değil.
Aynı zamanda bu kitapta yazara olan hayranlığım da katlandı benim. Kesinlike Judith McNaught'ın tahtına adaydır Susan Elizabeth Phillps bence

camrohan dedi ki...

Anlatımıyla olsun, akıcılığıyla olsun gerçekten on numara bir kitaptı. Honey'in yaşadıklarını çok güzel şekilde bizlere aktarmış, tüm duyguları bizlere yaşattı.

Judith favorim ve bu yazarımız da favorim olma yolunda ilerliyor.

Yorumun için saol canım :)

Yorum Gönder

 

Renkli Kitap Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review