3 Temmuz 2013 Çarşamba

Temmuz Ayı Okunacak Kitaplar**

Gönderen camrohan zaman: 07:44



Her geçen gün yeni yeni çok güzel kitaplar çıkıyor. Sırf ben mi yetişemiyorum çıkan kitaplara yoksa benim gibi de olan var mı acaba?

Bir bakıyorum, raflarda yeni ciciler... 'Ah yine battık' İlk aklıma gelen kelimeler :)

Almadan da okumadan da olmuyor ki; Kitap okumak bir ihtiyaç. 

Yeni çıkan kitaplardan yeni olmasa da henüz okuyamadığım kitaplardan bir liste oluşturdum. 

Malum, yoksa hiç birine yetişemiyorum.

Temmuz ayında alınacak ve okunacaklar listesi yaptım. Bence sizde deneyin. Bu zamana kadar -haziran ayına   kadar hep önüme geleni almış olsam da bir listeye göre okumakta güzel. Denendi ve onaylandı :)

Temmuz ayında Okuyacaklarım; 



  



Daha bir sürü yeni varda onlarda bunlar okunduktan sonra artık :)



2 yorum:

yamak dedi ki...

yeni çıkanların hızına yetişemeyen sadece sen değilsin :) Ben de aynı dertten muzdaribim... Birini alsan diğerinde gözün kalıyor, hepsini almaya bütçen el vermiyor... O yüzden öyle iyi anlıyorum ki seni :)

camrohan dedi ki...

Ah kesinlikle hepsine yetişmek imkansız. Elini atmadığın aklında kalıyor :D

Yorum Gönder

 

Renkli Kitap Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review