10 Temmuz 2013 Çarşamba

*Crossfire Serisi- Sylvia Day

Gönderen camrohan zaman: 23:13

İlk önce tanıtımıyla başlamak istiyorum; Okumayanlar için kısa bir bilgi olsun :)

Crossfire serisi 1. kitabı...

Ateşle oyna!

Sana Soyundum Amerika'da haftalarca bestseller listelerinden inmeyen, tüm dünyada 38 ülkeye satılan Crossfire üçlemesinin ilk kitabıdır. 

"Sana ihtiyacım var, Gideon" dedim soluk soluğa ve tahrik olduğu için şimdi daha da yoğunlaşmış olan kokusunu içime çektim. Sırf teninin baştan çıkarıcı kokusu yüzünden hafifçe sarhoş olduğumu düşündüm. "Beni çıldırtıyorsun."

Bileklerimi bırakıp yüzümü avuçlarının arasına aldı ve dudaklarını dudaklarıma sertçe bastırdı. Pantolonuna uzanıp gizli fermuara ulaşabilmek için iki düğmeyi açtım...

New York'un en gözde bekârı, Cross Holding'in varisi Gideon Crossnamı diğer Bay Gizemli ve Tehlikeli Eva'nın karşısına çıktığında genç kadının yapabileceği tek bir şey vardı: Tüm bedeni ve ruhuyla ona teslim olmak...



**Şimdi, kitap uzun süre okundu bitmişti. Hepsini aynı anda yorumlamak istediğimden bu zamana kadar sarktı. 
Kitabımızın ilk sayfaları klasik şekilde başlıyor, Eva'nın yeni bir şehre taşınması, yeni işine alışma süreci vs. 

Baş patron ise Gideon; Genç adam fazlasıyla göz kamaştırıcı ki kızımızın da gözleri ilk gördüğü anda kamaşıyor. Sonra da bir döngü başlıyor kitabımızda, ilk kitap karakter tanımamız açısından iyi bir kitaptı, tabi Gideon'u çözen var mı bilemiyorum? Fazlasıyla gizemli bir adam. 

Ve sonra, Gideon ister Eva hayır temkinli davranır. Eva'nın kolay lokma olduğunu düşünüyordu ama kesinlikle yanıldı diyebiliriz. 

İlişkileri başladığı gibi, aralarında ki çekim de fazlasıyla artmaya başladı.
Ve kendilerine sakladıkları sırlarıyla ilk kitabı bitirmiş olduk... 

Kitabın dili sade ve anlatımı güzeldi. Kelimeler su gibi akıp gidiyordu bile diyebiliriz.

Bu seriye başlayın pişman olmayacaksınız :) 

Sana Soyundum; Ön Okuma

Serimizi ikinci kitabı;


Tanıtımımız; Sakın korkma!

Zifiri bir karanlığa açtım gözlerimi. Gideon, yatağı hafifçe çökerterek yanıma oturdu ve üzerime eğilip aramızdaki battaniyenin üstünden kollarıyla sardı bedenimi. Parmaklarımı göğsüne dokundurunca çıplak tenini hissettim. İnledi ve dudaklarını dudaklarımdan ayırmadan bana doğru eğilerek ayağa kalktı; aramızdaki battaniyeleri çekip attı.

Crossfire serisinin ilk kitabı Sana Soyundum'la başlayan Gideon ile Eva'nın tutkulu aşkı hiç hız kesmeden sürerken araya eski sevgililerin girmesi, her ikisinin de şiddet dolu geçmişinden karanlık yüzler bu ilişkiyi bambaşka boyutlara taşıyor. 

Bakalım, namı diğer Bay Tehlikeli ve Gizemli'nin bir türlü dile getiremediği korkunç sır aydınlanacak mı? Eva'nın farkında olmadığı büyük tehlike ne? 



**Fazlsıyla gizemli bir kitaptı diyebilirim. Her şey açığa çıkıyor olmasa da, yenileri bile ekleniyor. 
Eski sevgililerin geri dönmesi çiftimiz arasında ki ilişkinin seyrini baya bir değiştiriyor. Eva ise, Gideon'un sırlarını öğrenmeye çalışması ve ve eski psikopat sevgili Nathan'nın esrarengiz geri dönüşü ve ortadan yok oluşu...

Bu kitap serinin en güzel kitabıydı. Okurken bir çok duyguyu hissedebiliyordunuz. 

Okumadıysanız eğer hemen ilk kitaptan itibaren başlayın derim ;)


Ve evet, serimizin üçüncü kitabını okumayı beklerken ben tam anlamıyla aşağıda ki  haldeydim . Neyse ki çok beklemedik. Seriyi yeni okumaya başlayanlar şanlı olacak, üçüncü kitapta raflarda


Serimizin üçüncü kitabı; 



Sen benimsin! 

Gideon havlumu çekip açtı. Havlu yere düşüp de ben karşısında çırılçıplak kalınca sert bir soluk aldı. "Ah, Eva." Sesi öyle duygu doluydu ki gözlerim yanıyordu. Tişörtünü başının üstünden çekip çıkardı ve bir kenara fırlattı. Sonra bana doğru uzandı, çıplak tenlerimizin birbirine dokunacağı anı uzatarak dikkatle girdi kollarımın arasına.

Crossfire aşk macerası hiç hız kesmeden devam ediyor! Tutkuyla birbirlerine kenetlenen Eva ve Gideon'ın artık kimsenin bilmediği tehlikeli bir sırları var! Eva'nın hayatını mahveden üvey kardeşi Nathan öldürüldü. Peki, onu öldüren kişi kim? Eva, şüpheleri ve aşkı arasında doğru yolu bulabilecek mi?

Sana Soyundum ve Sende Kendimi Buldum'la iyice harlanan tutku ateşi serinin bu üçüncü kitabıyla doruğa ulaşıyor. Sana Bağlandım inanılmaz bir dönüm noktasıyla okurları soluksuz bırakıyor.


** Ve serimizin son kitabı;  Gideon öyle bir şey yapıyor ki, Eva'ya aralarında ki bağlar daha da kuvvetlenmiş durumda... Birbirlerine daha sıkı tutunuyorlar bile diyebiliriz. 

Çevreden uzak herkesin ayrıldığını düşündükleri çiftimiz gözlerden ırak buluşuyor ve görüşüyorlar. Bu kitapta en dikkat çekici olan olay bence şüphesiz evlenmeleriydi. Ve doğruyu söylemek gerekirse ilk iki kitapta gördüğüm Eva ile üçüncü kitapta gördüğüm Eva arasında dağlar kadar fark vardı. Eva, son kitapta bana Gri üçlemesinde ki Ana'yı anımsattı. Ancak yazarımızın hakkını yemeyelim, üçlemede ki gibi basit hatalar bu serimizde yoktu! 



Seriyi okumadıysanız kaçırmayın efenim :)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Renkli Kitap Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review